User Controls

Niggas out here popping bennies now

  1. #1
    BummyMofo African Astronaut
    Fuckin Joe666Biden whore won't make weed legal these niggas go on benedryl nyquil type shit and binge like damn niggas gotta resort to that because of the player hating satanica world ruled by JOE666BIDEN AND KKK USA whores
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  2. #2
    CrazyJoe Houston
    you are correct
  3. #3
    Originally posted by BummyMofo Fuckin Joe666Biden whore won't make weed legal these niggas go on benedryl nyquil type shit and binge like damn niggas gotta resort to that because of the player hating satanica world ruled by JOE666BIDEN AND KKK USA whores

    typical niggers contribution to his society.
  4. #4
    Rape Monster African Astronaut
    I never met a black person into otc shit like that
  5. #5
    BummyMofo African Astronaut
    Originally posted by Rape Monster I never met a black person into otc shit like that

    Lol you haven't seen a hood bitch pop some triple Cs? Bitches eat em like skittles
  6. #6
    BummyMofo African Astronaut
    Originally posted by vindicktive vinny typical niggers contribution to his society.

    What have you contributed? anything of value? anything that won't eventually wither away and become dust which is vacuumed up by a giant Kirby with KKK on it? I think you're a hater and a jealous ass bitch vinny but I come to see you are a coward. Vladimir Putin wants to swing his dick around but your Winnie Pooh Presidente insists you must lead a godless life where you stuff your face with rice, shit out 1 child per household then DIE.
  7. #7
    Rape Monster African Astronaut
    Originally posted by BummyMofo Lol you haven't seen a hood bitch pop some triple Cs? Bitches eat em like skittles

    I know a lot of hood bitches and they don't pop triple C's lmao, u must live in some real scuzzie low brow dump
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  8. #8
    Originally posted by BummyMofo What have you contributed? anything of value? anything that won't eventually wither away and become dust which is vacuumed up by a giant Kirby with KKK on it? I think you're a hater and a jealous ass bitch vinny but I come to see you are a coward. Vladimir Putin wants to swing his dick around but your Winnie Pooh Presidente insists you must lead a godless life where you stuff your face with rice, shit out 1 child per household then DIE.

    ↑ 0 contribution to his society.

  9. #9
    BummyMofo African Astronaut
    Originally posted by Rape Monster I know a lot of hood bitches and they don't pop triple C's lmao, u must live in some real scuzzie low brow dump

    the suburb bitches do tho i seen em get that shit outta cvs and they go do em in the park.



    Originally posted by vindicktive vinny ↑ 0 contribution to his society.


    whats with you and society

    you should give more of a fuck about yourself bitch
  10. #10
    i pop niggers
  11. #11
    Originally posted by the man who put it in my hood i pop niggers
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  12. #12
    Rape Monster African Astronaut
    Originally posted by BummyMofo the suburb bitches do tho i seen em get that shit outta cvs and they go do em in the park.

    damn kids are wildin these days

    one time I took some LSD over to my black dealers house who sold and did all sorts of shit and he freaked out and said "get those pieces of paper away from me" all because he had one bad trip before lol
  13. #13
    BummyMofo African Astronaut
    Originally posted by Rape Monster damn kids are wildin these days

    one time I took some LSD over to my black dealers house who sold and did all sorts of shit and he freaked out and said "get those pieces of paper away from me" all because he had one bad trip before lol

    i knew some sherm heads who fuck w/ acid and shrooms also, i gotta warn you bro those niggas are the type who convert to islam and go al qaeda n shit
  14. #14
    Bradley Naturally Camouflaged
    In detox crisis center I was at from 6/1-6/9 they have 500mg benadryl shots that just give you delerium you can't stay awake from, this 6'8 motherfucker scrawny as fuck was talking about space ships and how he was gonna escape and then shoved his bed (don't see why they put him in the rooms with movable beds) against the door.

    Once they pushed it free, they had him surrounded by 8 staff. 2 of which had syringes hid behind their back. So I yelled "THEY FINNA KILL YOU!" and he started like balling his fists and looked each one in the eye and said he could see into their soul.

    Two big ass Mr. Clean lookin mufuckas grabbed him while this huge fat black guy laid on him on the bed, within seconds they had one shot going into his thigh, the big guy kinda let up so dude could go limp but he started thrashing, then they hit him with the second one.

    Then he went night night. Dude sleeps for 6 hours at Dinner time has the audacity to ask me and this other black guy why we didn't help him.

    I asked, 500mg a shot.
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  15. #15
    Rape Monster African Astronaut
    Originally posted by Bradley In detox crisis center I was at from 6/1-6/9 they have 500mg benadryl shots that just give you delerium you can't stay awake from, this 6'8 motherfucker scrawny as fuck was talking about space ships and how he was gonna escape and then shoved his bed (don't see why they put him in the rooms with movable beds) against the door.

    Once they pushed it free, they had him surrounded by 8 staff. 2 of which had syringes hid behind their back. So I yelled "THEY FINNA KILL YOU!" and he started like balling his fists and looked each one in the eye and said he could see into their soul.

    Two big ass Mr. Clean lookin mufuckas grabbed him while this huge fat black guy laid on him on the bed, within seconds they had one shot going into his thigh, the big guy kinda let up so dude could go limp but he started thrashing, then they hit him with the second one.

    Then he went night night. Dude sleeps for 6 hours at Dinner time has the audacity to ask me and this other black guy why we didn't help him.

    I asked, 500mg a shot.

    sounds like some dumb medical people, there's plenty of other drugs to sedate aggressive patients other than a ghetto OD of benadryl
  16. #16
    Bradley Naturally Camouflaged
    Cuz u went to school to be a doctor, bum ass nigga with a factory job packaging toilet paper on skids but knows medicine due to being a compulsive pill popper.
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  17. #17
    Rape Monster African Astronaut
    Originally posted by Bradley Cuz u went to school to be a doctor, bum ass nigga with a factory job packaging toilet paper on skids but knows medicine due to being a compulsive pill popper.

    It's pretty basic and simple medical knowledge to understand that they have other/better ways to sedate problematic mental patients, especially for people like us with drug experiences. I'm sorry that you've rotted so much of ur brain with alcohol that it seems like advanced college science to u.
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  18. #18
    Rape Monster African Astronaut
    Even if I actually was a pill popping toilet paper pusher, I'd still be contributing more to society by allowing people to wipe their ass than u do by leeching government assistance off a bullshit disability in a halfway house
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  19. #19
    RIPtotse victim of incest [my adversative decurved garbo]
    Imagine if they accidentally hit a vein and u got 2 500mg diph shots IV.


    Instant black bats flying everywhere and spiders and spaceships


    Lol


    Almost sounds as bad as slamming a g of h then cooking up 16mg of buprenorphine to cause precip wds lol
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  20. #20
    Rape Monster African Astronaut
    Originally posted by RIPtotse Imagine if they accidentally hit a vein and u got 2 500mg diph shots IV.


    Instant black bats flying everywhere and spiders and spaceships


    Lol


    Almost sounds as bad as slamming a g of h then cooking up 16mg of buprenorphine to cause precip wds lol

    In my experiences for really combative patients they use either Thorazine, Haldol, or ketamine.

    Doesn't matter how crazy or fat you are, if they hit you with a 200-300 mg Thorazine shot you are going down.
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
Jump to Top