User Controls

Poll: Will you participate in Bike Lock Madness?

BIKE LOCK MADNESS!!!!

  1. #1
    Bradley victim of incest
    Hey folks, I directly attribute this video to my friend, role model and black messiah Jiggaboo Jones the #1 NIGGA in America.

    Approximately twenty years ago he first was inspired (by God?) to commit these atrocities against mankind. I will summarize his prophetic eddicts.

    WE GONNA LOCK IT UP AND WE GONNA SHUT IT DOWN!!!

    Dollar Stores sell bike locks for a dollar, that means you can get like 18 of them for the 20 dollar hollar. OK. Get a bunch. Now you're gonna find some nice shit and you're gonna lock it up and shut it down. Great ideas are gonna be the 2 doors of a car with the windows rolled down, lock that bitch together. The rims of expensive tires, Door handles. Shopping carts to people's cars. Hook a bunch of them together and hook 2 cars together. parking lots are great for this. Okay, once you lock it up and shut it down, you gotta flee. Now a lot of people are dumb as fuck, so I'll explain this in better detail below

    >You gonan take the bike lock, and affix it in a manner to someone's shit. You can do this without leaving prints by using the bag as a condom. Now take the keys and THROW THEM as far away as you can. And leave.

    You dont need to sit around waiting for someone to find it, just leave bro. Then they have to find a bolt cutter (from where?) in order to get that bike lock off their cadillac's rim or those 5 carts you hooked together, or the front doors of their business. Haha.

    BIKE LOCK MADNESS.





    https://www.wholesalesockdeals.com/24-wholesale-combination-bike-lock/p-2978259.asp?refid=Google&gclid=CjwKCAjw6MKXBhA5EiwANWLODEqzOWc6IQBO9M_GGSPGFrafpCRyxxks5-K4WCiTVMEZ6RDUSF_BxBoCXUwQAvD_BwE

    DON'T BE A PUSSY.
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  2. #2
    aldra JIDF Controlled Opposition
    that guy was hilarious

    I tried to download his movie a while ago but there weren't enough seeders so it got stuck at like 40%

    IIRC undercover cops tried to raid his house, so he called the 911 dispatcher and asked if there were any police operations in the area, they said no so he shot one of them in the dick through the door before surrendering. in court he claimed that he thought they were gang members pretending to be cops and the dispatcher backed him up so he got off
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  3. #3
    aldra JIDF Controlled Opposition
    also he got real mad when people called him by his real name, which was something ridiculous like Nipsy
  4. #4
    Bradley victim of incest
    HIS VIDEO IS ON YOUTUBE UNDER THE TITLE JIGGABOO JOHNSON DIPPIN AND SWERVIN
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  5. #5
    aldra JIDF Controlled Opposition
    can't find it


    the movie is called jackin and joyriding
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  6. #6
    Bradley victim of incest
    Originally posted by aldra can't find it


    the movie is called jackin and joyriding

    THAT'S WHAT I FUCKING SAID
  7. #7
    aldra JIDF Controlled Opposition
    oh lol here it is




    "I stole a car with no gas... and got arrested"
  8. #8
    Bradley victim of incest
  9. #9
    Bradley victim of incest
    dude his best video is the dark side of jiggaboo jones
  10. #10
    Bradley victim of incest


    Enjoy.
  11. #11
    aldra JIDF Controlled Opposition
    I liked the one where he talked about robbing people with a coke bottle filled with concrete
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
Jump to Top