User Controls

Poll: Wow that does taste like shit!

  • No (Not interested)
    50%
  • No (But interested)
    25%
  • Yes (Your penis)
    0%
  • Yes (Your Ass, Your Mouth)
    25%

Do you do ass to mouth?

  1. #1
    Bradley African Astronaut
    Discuss. Also discuss is the health/safety of it all.

    I have pulled my shitty weiner out of the butt and made someone suck it. Not proud of it, a lot more OK with it than if i had been the sucker.

    Routinely I try to pull my dong out and receive head, most of the time they have cleaned themselves so it's not all super duper shitty.

    but like right up there with eatin ass that's gotta be really like unhealthy for the body.

    Made some people are really just shit eaters, this has to be a semi common phonomena.. Every girlfriend i ever had sucked my dick after I stopped having vaginal intercourse with them, often. My first girlfriend wasn't on birth control at first. That poor latina got so much sploogins cuz she didn't want to get pregnant at 13, haha. What kinda white wash mexican american shit is that

    I would never knowing ingest feces and think it's prevalance in the gay community is a sign of the times. I've never had my ass eaten either.

  2. #2
    Bradley African Astronaut
    i think that black lady is related to the i can't breath nigga
  3. #3
    Ghost Black Hole
    i bumped the wrong thread my bad. Yeah I didn't ask to have these fetishes and I have a good idea how they form. It's really annoying and the plurals do not enjoy sharing a body with a pervert
  4. #4
    Bradley African Astronaut
    dude who are the fuckin plurals again and what do you m ean sharing a body? If they're having a threesum you can just do whatever you want. Have a spine bro.

    Unless you're saying they don't want to share their body with you because you're a pervert. To which point i have to wonder,
    If I was a girl I'd want to date you. - according to you.

    I am interested in hearing how you think the poopy dick being inserted in your lovers mouth (Knowing you will probably be kissing him or her again at some point soon) formed in you. As this was not my experience.
  5. #5
    Bradley African Astronaut
    does hts do this kinda nasty stuff with you bro

    asking for my penis.
  6. #6
    Data African Astronaut
    Originally posted by Bradley

    is that CandyRein?
  7. #7
    Data African Astronaut
    On topic: No, that shit is gross.
  8. #8
    Bradley African Astronaut
    Originally posted by Data is that CandyRein?

    never seen what candyrein looks like, i bet she's really pretty in a way a lot of black girls are when they have their shit together.

    Ontopic If black people do ass to mouth can anyone really tell without like a flash light

    Must be hard to wipe your childs ass and not know if you got all of it.
  9. #9
    Ghost Black Hole
    Originally posted by Bradley dude who are the fuckin plurals again and what do you m ean sharing a body?

    it's like having a gay roomate that always steals your best coat and wears it to the disco so you have nothing to wear on friday night WHAT A BITCH! UGH

  10. #10
    Robert Mugabe African Astronaut
    No some girl farted in my mouth and I was so put off it nearly turned me Asexual
  11. #11
    Bradley African Astronaut
    Originally posted by Ghost it's like having a gay roomate that always steals your best coat and wears it to the disco so you have nothing to wear on friday night WHAT A BITCH! UGH


    almost all of my clothes are second hand from friends, men i'm sleeping with/know, thievery and goodwill/second hand stores.

    I also buy like if you had 4 size 13-14 shoes and they were all like 40-60$ I'd give you 120 for all four of them.

    I have friends that if i had the 120 in cash and said this, they'd go get me another four pairs of shoes.

    I also wear loafs froms econd hand stores sometimse as they're really cheap to buy and there's so many of themt o choose from as most old men die and have like 8 pairs of used loafers no one wants.

    It's good to be frugal my negal more money for things i can't steal, like cigarettes and < 100$ amounts of drugs off my friends
  12. #12
    Bradley African Astronaut
    p.s. it is nearly impossible to fight or run in loafers
Jump to Top