User Controls

STOP! I just talked to one of my ex's this am and she told me stuff none of you want to know or believe. THE END IS NEAR

  1. #1
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    THE GOVERNMENT is scamming us into believing we are fighting corona when Big business is buying out all the little businesses going under.
    and while everyone was off the highways they installed thousands of facial recognition cameras on the highways and interstates.

    and now the fight for defunding police and all the other bullshit about russia colusion and trump or maybe it was the dems that had done what they say trump was guilty of is all bullshit to keep us from seeing that THE NEW WORLD ORDER IS WHAT IS STARTING so that means the dems and republicans are on the same team and its the government's around the world against the people around the world and the crazy motherfuckers that we heard preaching at hippy festivals back in the 80, 90's were actually right and not crazy when they were preaching NEW WORLD ORDER crap saying we would voluntarily give up our freedoms and allow government to spy on our every move.
    cell phones and computers are now watching our every move and we paid for that privilege, IE we voluntarily did just what the crazy hippy said we would do.
  2. #2
    larrylegend8383 Space Nigga
    lolz
  3. #3
    Erekshun Naturally Camouflaged
    And this is why I quit smoking pot, shit makes a nigga crazy
  4. #4
    Japan-Is-Eternal Space Nigga
    No one cares
  5. #5
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    typical response from the mane stream idiots of the world
  6. #6
    stl1 Space Nigga
    If so, why are so many large companies going belly up?
  7. #7
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    well maybe they aint in the club nigga,, if u aint in the club ur goin DOWN
  8. #8
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    Thank you Mr Shock, for ur incitefull investigative response, now could you go check out the ones not at intersections,, perhaps out on the interstates,, thanks
  9. #9
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    U r all doomed
  10. #10
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    DOOMED MOTHERFUCKERS!!!
    The following users say it would be alright if the author of this post didn't die in a fire!
  11. #11
    cigreting African Astronaut
    some of what you say is true man
  12. #12
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    yeah I know,, kinda sad no one else believes cuz itl be to late when they go * Damn that polecat asshole was on to something.

    in other news I took my 700 xc for a grass spin yesterday its a ripper
  13. #13
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    u niggas need to wake the fuck up
  14. #14
    cigreting African Astronaut
    Originally posted by POLECAT yeah I know,, kinda sad no one else believes cuz itl be to late when they go * Damn that polecat asshole was on to something.

    in other news I took my 700 xc for a grass spin yesterday its a ripper

    fuk yea bud was it an event you went to or just decided to for the hell of it ? Next is water skip time
  15. #15
    Erekshun Naturally Camouflaged
    Florida is way overdue being underwater by now.
  16. #16
    whats her #?
  17. #17
    Erekshun Naturally Camouflaged
    Originally posted by POLECAT u niggas need to wake the fuck up

    lol no! You need to defog your brain.
  18. #18
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    Originally posted by cigreting fuk yea bud was it an event you went to or just decided to for the hell of it ? Next is water skip time

    just a hell of it ride, I didn't even test it out before buying it so I had to see how it felt,, it was snappy and loud as fuck without snow to muffle it.

    both sleds are pretty mint, in the next week or 2 i'm pulling the 800 to replace all fuel lines and check the wiring.
  19. #19
    POLECAT POLECAT is a motherfucking ferret [my presentably immunised ammonification]
    Originally posted by Erekshun lol no! You need to defog your brain.

    they like folks like you
  20. #20
    Erekshun Naturally Camouflaged
    Originally posted by POLECAT they like folks like you

    Seriously, give it a try.
Jump to Top