User Controls

ATTN: Muslim Myers

  1. #1
    How do you feel as a Muslim in Europe? Do you feel like people's behavior towards you changed? Do you feel threatened by the tension?

    Do you have any inside information on the whole ISIS thing?
  2. #2
    Michael Myers victim of incest [divide your nonresilient tucker]
    1) I feel disliked by a lot of people aside from most of my peers, they know what the media says about us is untrue and thus are in solidarity with us when push comes to shove. However, despite all of this, I don't feel unsafe. On Facebook and Twitter, there is a lot of hate against us as Muslims. But people are fine with it, fine with people being Islamophobic, it's the last acceptable form of racism. I say that Islamophobia is racism because when people think of Muslims, they imagine a Middle Eastern looking person, despite the fact that anyone can be a Muslim... so Islamophobia and racism go hand in hand directly. The vicious attacks on people of the Sikh faith by right wing idiots further proves my point of Islamophobia being equal to racism. A Sikh is not a Muslim, yet, because they look like a Middle Eastern looking person, they were attacked for it.

    2) People's behavior haven't really changed all that much. Being non-white, you always get a negative reaction from the Dutch.. it's worse when you're a Muslim because of the way the media portrays "Muslims." I, for one, don't consider terrorist fucks to be Muslims. Not just because they fuck shit up in Europe, they also make my country unsafe. Pakistan is a fucking beautiful country, its nature is amazing. However, terrorists ruin it so I am unsafe there. Imagine being unsafe in Germany because Jurgen is going to blow up a place with his buddies and this would happen anywhere..

    3) I don't feel threatened by the tension, no. That's mostly because of the fact that I am a boy. Girls, however, are victims of physical assaults by white men.

    4) My bestie Osama Bin Laden said he is planning something really big from the grave. (I have to be blatantly obvious that I do not have ties with ISIS because being a non-white and also Muslim, the feds may think I am actually being serious and they will deport my ass to Guanatanamo Bay.
  3. #3
    Yea, I tried to get you with that one.
  4. #4
    I just remembered getting banned for leaking your "PI". Abdul Pakip Enis and some adress from a brothel in Amsterdam. Hilarious.
  5. #5
    Sophie Pedophile Tech Support
    2) People's behavior haven't really changed all that much. Being non-white, you always get a negative reaction from the Dutch.

    Kanker op joh, dat zit allemaal in je hoofd Myers, in fact, ik doe precies hetzelfde tegen Nederlanders als tegen moslims of negers of wat dan ook mafkees. Mischien heb je meer gezeik in roffa maar ja, dan zitten er natuurlijk ook meer buitenlanders in het algemeen in roffa en heb je meer criminalitiet, homo.

    MINDER MINDER MINDER

    Zeg nee tegen het AZC!!!

  6. #6
    Maybe speak a language we all speak so everyone can participate.
  7. #7
    Sophie Pedophile Tech Support
    Maybe speak a language we all speak so everyone can participate.

    Learn Dutch, i can read German why can't you read Dutch? Also i basically said that racism is in his head.
  8. #8
    I can but the other 99% of the people on this forum can't you fucking Lullo.
  9. #9
    Sophie Pedophile Tech Support
    I can but the other 99% of the people on this forum can't you fucking Lullo.

    Who cares arschloch.
  10. #10
    Who cares arschloch.
    You have essentially just said that nobody cares about your posts. True. Go have a Dutch conversation with Oplus. See?
  11. #11
    There's no reason to speak Dutch here other than to seem like a special little snowflake. We get it. You are smart and speak multiple languages. Congrats.
  12. #12
    Sophie Pedophile Tech Support
    There's no reason to speak Dutch here other than to seem like a special little snowflake. We get it. You are smart and speak multiple languages. Congrats.

    You're reading way too much into this.
  13. #13
    No, I'm not.
  14. #14
    Michael Myers victim of incest [divide your nonresilient tucker]
    I just remembered getting banned for leaking your "PI". Abdul Pakip Enis and some adress from a brothel in Amsterdam. Hilarious.

    Hahaha when did this happen? Who banned you? Based Mod for wanting to protect the minority.


    Kanker op joh, dat zit allemaal in je hoofd Myers, in fact, ik doe precies hetzelfde tegen Nederlanders als tegen moslims of negers of wat dan ook mafkees. Mischien heb je meer gezeik in roffa maar ja, dan zitten er natuurlijk ook meer buitenlanders in het algemeen in roffa en heb je meer criminalitiet, homo.

    MINDER MINDER MINDER

    Zeg nee tegen het AZC!!!


    Nou heb ik een ongelofelijk lang bericht geschreven. Ik hoop dat je het leest en niet halverwege stopt omdat je het niet met mij eens bent. Ik heb het meer over oudere Nederlandse mensen, dus 30+. De jongeren onderling zijn voor het meeste geval gewoon lauw en zijn niet tegen moslims. DaarnaHast heb ik het ook over sollicitaties, daar wordt vaak naar je naam gekeken. Als het Arabisch klinkt, dan is het gelijk hoppa, in de prullenbak ermee! Als ik in de winkel ben (dan bedoel ik niet Albert Heijn, maar meer kleinere zaakjes) dan zijn de ogen al gauw op mij gericht. Ben al benaderd door de politie (twee tatta's) omdat ik in de ochtend op Centraal liep (profilering op basis van ras; Marokkanen/Turken dealen daar, dus iedereen die erop lijkt doet het ook.) Oh ja en meisjes vermijden je liever. Ik was bij de open dag voor verpleegkunde dit jaar en ik zat in zo'n klein groepje en er was zo'n tatta meisje uit zo'n nabij gelegen dorp ofzo en die mocht mij totaal niet. Dat zag ik aan de blikken die ik kreeg, haar lichaamshouding, en dergelijke. Maar met een koelie kon ze het wel goedvinden.. echt geen idee waarom ze mij niet mocht. Dat ze goed op kon schieten met de koelie laat zien dat het niet gaat om het feit dat ik een buitenlander ben. Ach ja. Raar genoeg kwam er een meisje uit Drenthe ofzo en met haar was ik wel gewoon lauw enzo. Op de middelbare school heb je zelfs ook racistische situaties.. Mijn vriend die zwart is en op het VWO zat, zat te twijfelen om naar de havo te gaan.. hij kreeg tot december de tijd. In november moest hij op gesprek komen met zijn vader en op het gesprek wilde hij definitief naar havo gaan maar ze zeiden dat het al te laat was. Tegelijkertijd was er een Nederlands meisje die het ook wilde doen.. het was december en ze mocht alsnog naar havo gaan. Een ander meisje, een Hindoestaanse meisje wilde ook (volgens mij het jaar daarvoor of gewoon in dat jaar) naar het havo toe vanuit het VWO en ook zij kreeg tijd tot december maar zeiden ze al voor december dat het te laat was. Zulke achter-de-schermen soort racisme.. in een klaslokaal merkte je niet dat er Nederlanders of buitenlanders werden voorgetrokken. Je kan wel zeggen "Het zit in je hoofd" maar als je dan op Facebook even rondkijkt dan zie je al genoeg haat tegen moslims, doodsbedreigingen.. Op Twitter ook allemaal haat jegens moslims. En dan nog in het echt ook nog eens, vandaag (nee gisteren) waren er 4 pegida demonstraties in verschillende landen: Ierland, Nederland, Duitsland en Engeland. Gelukkig was in Ierland een veel groter anti-pegida groep en was de pegida groep zeer klein. Ik weet nog toen tijdens de zomervakantie dat ik op straat liep en toen riep er zo'n Nederlandse gek vanuit zijn rijdende auto samen met zijn vriend allemaal onzin naar mij toe dat Arabisch moest voorstellen. Ik trok me er niet zoveel van aan, maar ik noem gewoon allerlei situaties waaruit blijkt dat er een negatief blik tegen mij wordt geworpen simpelweg omdat ik niet blank ben. Van de Marokkanen, en dat geef ik eerlijk toe, als buitenlander zijnde, snap ik wel dat de Nederlanders hun niet kunnen uitstaan. De hangjongeren. De jongens die je aankijkt en je gelijk hoort "Wat kijk je [a kanker homo]?" Zulke dingen zorgt juist voor haat. En wat ik erg frustrerend vind is het feit dat ik in de ogen van mensen elke moslim representeer met mijn woorden, dus ik kan nooit ergens om boos worden want dan krijg je al zo'n "Zie je nou wel, alle moslims zijn kwaad." of iets dergelijks geslingerd. Zulke dingen zorgen ook voor druk. Druk dat jij gelukkig niet hoeft mee te maken, want dit is toch jouw land. En over azc's gesproken.. ik begrijp het volkomen. Nederland is een klein land met een bevolking van nu ongeveer 17 miljoen mensen. Er kunnen niet tienduizenden vluchtelingen naar Nederland toe komen. Mijn vrienden weten dat ik zo denk, maar ik bedoel het niet racistisch. Nederland als land is gewoon te klein om een miljoen vluchtelingen op te vangen. En dan heb je nog die sukkels die dan eisen om betere levensomstandigheden.. waarbij ik denk van "Gast, je bent al veilig. Je hoeft niet meer te vluchten om je leven, en dan kom je zo ondankbaar doen?" En nog die aanrandingen in Keulen is ook zo stom. Dat moet je niet doen in een land dat je opvangt. Maar gelukkig heb je van die Duitse vrouwen die inzien dat hun mannelijke wederhelft gebruik maken van deze situatie en nu kunnen doen alsof ze voor vrouwenrechten zijn maar gewoon heel racistisch zijn. Zulke vrouwen geven mij weer hoop. Als deze vrouwen dat niet inzagen, dan was de haat tegen moslims nu nog veel groter geworden. Ze zijn een soort van balans in het hele gebeuren. Ik vind het jammer dat zulke aanrandingen werkelijk gebeuren.. zeer treurend. En weet je wat ik ook nooit ga doen? Nooit verontschuldigen voor terroristische aanslagen. Kanker eens een eind op. Ik zat waarschijnlijk in bed te slapen toen het gebeurde, en dan moet ik ineens voor ene andere man die vanuit "mijn geloof" handelt verontschuldigen voor de gebeurtenis? Dan kunnen we als mens zijnde allemaal 24/7 blijven verontschuldigen omdat mensen nou eenmaal verschrikkelijke dingen doen. Mensen vermoorden, verkrachten, etc. Ik ben geen anti-vluchteling, dat is onzin. Maar ik zie wel in dat veel mensen tegen vluchtelingen zijn omdat de vluchtelingen moslims zijn. Ik vind dat gelukszoekers geen vluchtelingen zijn. Zij moeten gewoon via een eerlijk proces in Nederland zien binnen te komen, zoals de vorige generaties van buitenlanders dat ook hebben gedaan, wat dat is dan wel eerlijk. Nog een laatste ding over Keulen, je moet wel toegeven dat het toch iets positiefs heeft gebracht dat een glimlach op je gezicht zet, en dat zijn Geert Wilders' termen zoals "seksjihad" of "islamitische testosteronbommen"... die zijn goud waard. Compleet geschoten, die man.
  15. #15
    Sophie Pedophile Tech Support
    Hahaha when did this happen? Who banned you? Based Mod for wanting to protect the minority.





    Nou heb ik een ongelofelijk lang bericht geschreven. Ik hoop dat je het leest en niet halverwege stopt omdat je het niet met mij eens bent. Ik heb het meer over oudere Nederlandse mensen, dus 30+. De jongeren onderling zijn voor het meeste geval gewoon lauw en zijn niet tegen moslims. DaarnaHast heb ik het ook over sollicitaties, daar wordt vaak naar je naam gekeken. Als het Arabisch klinkt, dan is het gelijk hoppa, in de prullenbak ermee! Als ik in de winkel ben (dan bedoel ik niet Albert Heijn, maar meer kleinere zaakjes) dan zijn de ogen al gauw op mij gericht. Ben al benaderd door de politie (twee tatta's) omdat ik in de ochtend op Centraal liep (profilering op basis van ras; Marokkanen/Turken dealen daar, dus iedereen die erop lijkt doet het ook.) Oh ja en meisjes vermijden je liever. Ik was bij de open dag voor verpleegkunde dit jaar en ik zat in zo'n klein groepje en er was zo'n tatta meisje uit zo'n nabij gelegen dorp ofzo en die mocht mij totaal niet. Dat zag ik aan de blikken die ik kreeg, haar lichaamshouding, en dergelijke. Maar met een koelie kon ze het wel goedvinden.. echt geen idee waarom ze mij niet mocht. Dat ze goed op kon schieten met de koelie laat zien dat het niet gaat om het feit dat ik een buitenlander ben. Ach ja. Raar genoeg kwam er een meisje uit Drenthe ofzo en met haar was ik wel gewoon lauw enzo. Op de middelbare school heb je zelfs ook racistische situaties.. Mijn vriend die zwart is en op het VWO zat, zat te twijfelen om naar de havo te gaan.. hij kreeg tot december de tijd. In november moest hij op gesprek komen met zijn vader en op het gesprek wilde hij definitief naar havo gaan maar ze zeiden dat het al te laat was. Tegelijkertijd was er een Nederlands meisje die het ook wilde doen.. het was december en ze mocht alsnog naar havo gaan. Een ander meisje, een Hindoestaanse meisje wilde ook (volgens mij het jaar daarvoor of gewoon in dat jaar) naar het havo toe vanuit het VWO en ook zij kreeg tijd tot december maar zeiden ze al voor december dat het te laat was. Zulke achter-de-schermen soort racisme.. in een klaslokaal merkte je niet dat er Nederlanders of buitenlanders werden voorgetrokken. Je kan wel zeggen "Het zit in je hoofd" maar als je dan op Facebook even rondkijkt dan zie je al genoeg haat tegen moslims, doodsbedreigingen.. Op Twitter ook allemaal haat jegens moslims. En dan nog in het echt ook nog eens, vandaag (nee gisteren) waren er 4 pegida demonstraties in verschillende landen: Ierland, Nederland, Duitsland en Engeland. Gelukkig was in Ierland een veel groter anti-pegida groep en was de pegida groep zeer klein. Ik weet nog toen tijdens de zomervakantie dat ik op straat liep en toen riep er zo'n Nederlandse gek vanuit zijn rijdende auto samen met zijn vriend allemaal onzin naar mij toe dat Arabisch moest voorstellen. Ik trok me er niet zoveel van aan, maar ik noem gewoon allerlei situaties waaruit blijkt dat er een negatief blik tegen mij wordt geworpen simpelweg omdat ik niet blank ben. Van de Marokkanen, en dat geef ik eerlijk toe, als buitenlander zijnde, snap ik wel dat de Nederlanders hun niet kunnen uitstaan. De hangjongeren. De jongens die je aankijkt en je gelijk hoort "Wat kijk je [a kanker homo]?" Zulke dingen zorgt juist voor haat. En wat ik erg frustrerend vind is het feit dat ik in de ogen van mensen elke moslim representeer met mijn woorden, dus ik kan nooit ergens om boos worden want dan krijg je al zo'n "Zie je nou wel, alle moslims zijn kwaad." of iets dergelijks geslingerd. Zulke dingen zorgen ook voor druk. Druk dat jij gelukkig niet hoeft mee te maken, want dit is toch jouw land. En over azc's gesproken.. ik begrijp het volkomen. Nederland is een klein land met een bevolking van nu ongeveer 17 miljoen mensen. Er kunnen niet tienduizenden vluchtelingen naar Nederland toe komen. Mijn vrienden weten dat ik zo denk, maar ik bedoel het niet racistisch. Nederland als land is gewoon te klein om een miljoen vluchtelingen op te vangen. En dan heb je nog die sukkels die dan eisen om betere levensomstandigheden.. waarbij ik denk van "Gast, je bent al veilig. Je hoeft niet meer te vluchten om je leven, en dan kom je zo ondankbaar doen?" En nog die aanrandingen in Keulen is ook zo stom. Dat moet je niet doen in een land dat je opvangt. Maar gelukkig heb je van die Duitse vrouwen die inzien dat hun mannelijke wederhelft gebruik maken van deze situatie en nu kunnen doen alsof ze voor vrouwenrechten zijn maar gewoon heel racistisch zijn. Zulke vrouwen geven mij weer hoop. Als deze vrouwen dat niet inzagen, dan was de haat tegen moslims nu nog veel groter geworden. Ze zijn een soort van balans in het hele gebeuren. Ik vind het jammer dat zulke aanrandingen werkelijk gebeuren.. zeer treurend. En weet je wat ik ook nooit ga doen? Nooit verontschuldigen voor terroristische aanslagen. Kanker eens een eind op. Ik zat waarschijnlijk in bed te slapen toen het gebeurde, en dan moet ik ineens voor ene andere man die vanuit "mijn geloof" handelt verontschuldigen voor de gebeurtenis? Dan kunnen we als mens zijnde allemaal 24/7 blijven verontschuldigen omdat mensen nou eenmaal verschrikkelijke dingen doen. Mensen vermoorden, verkrachten, etc. Ik ben geen anti-vluchteling, dat is onzin. Maar ik zie wel in dat veel mensen tegen vluchtelingen zijn omdat de vluchtelingen moslims zijn. Ik vind dat gelukszoekers geen vluchtelingen zijn. Zij moeten gewoon via een eerlijk proces in Nederland zien binnen te komen, zoals de vorige generaties van buitenlanders dat ook hebben gedaan, wat dat is dan wel eerlijk. Nog een laatste ding over Keulen, je moet wel toegeven dat het toch iets positiefs heeft gebracht dat een glimlach op je gezicht zet, en dat zijn Geert Wilders' termen zoals "seksjihad" of "islamitische testosteronbommen"… die zijn goud waard. Compleet geschoten, die man.

    Alles gelezen, Wilders is gewoon een populist die denkt dat ie mensen die zich terecht zorgen maken over verkracting en dat soort dingen voor hem ken laten stemmen, hij was vorige week in me stad haha, verfbussies uitdelen omdat pepperspray niet mag lmao. Maar goed ik snap het wel maar dat verhaal van die neger die niet meer naar havo mocht in december, je weet niet wat voor cijfers al die mensen hadden. Voor hetzelfde geld dacht het bestuur dat die andere twee het gewoon beter zouden doen. Je weet het niet, en ja, geloof mij nou maar, als er 50 nederlanders met blonde haren in een stadje loopte te dealen dan zouden die Nederlanders ook wel met wat meer regelmaat tegengehouden worden en dergelijke. Ik snap ook dat je je niet wilt verontschuldigen voor 9/11 dat hoeft van mij ook niet want.

    1. Fuck amerika.
    2. Ik ga me ook niet verontschuldigen voor de slavernij en dat soort bullshit.

    Maar goed ik snap je wel. Als er iemand is die hier de schuldenar is dan is het kanker amerika die maar even besloot een "war on terror" the gaan voeren, daar uit is alles wat nu zo is een beetje voortgevloeid.
  16. #16
    I agree with you that the US/Israel are to blame for most of this but I'll not speak to you anymore in this thread.
  17. #17
    Mods, lock this thread.
  18. #18
    Michael Myers victim of incest [divide your nonresilient tucker]
    Alles gelezen, Wilders is gewoon een populist die denkt dat ie mensen die zich terecht zorgen maken over verkracting en dat soort dingen voor hem ken laten stemmen, hij was vorige week in me stad haha, verfbussies uitdelen omdat pepperspray niet mag lmao. Maar goed ik snap het wel maar dat verhaal van die neger die niet meer naar havo mocht in december, je weet niet wat voor cijfers al die mensen hadden. Voor hetzelfde geld dacht het bestuur dat die andere twee het gewoon beter zouden doen. Je weet het niet, en ja, geloof mij nou maar, als er 50 nederlanders met blonde haren in een stadje loopte te dealen dan zouden die Nederlanders ook wel met wat meer regelmaat tegengehouden worden en dergelijke. Ik snap ook dat je je niet wilt verontschuldigen voor 9/11 dat hoeft van mij ook niet want.

    1. Fuck amerika.
    2. Ik ga me ook niet verontschuldigen voor de slavernij en dat soort bullshit.

    Maar goed ik snap je wel. Als er iemand is die hier de schuldenar is dan is het kanker amerika die maar even besloot een "war on terror" the gaan voeren, daar uit is alles wat nu zo is een beetje voortgevloeid.

    Dit is mijn laatste lange bericht. De volgende worden korter. Haha Wilders inderdaad een populist maar hij was al anti-islam voordat het een veel gedeelde opinie werd. Haha ja dat las ik, in Spijkenisse, toen waren er een groep vrouwen die begonnen te protesteren tegen Wilders, en toen had je zo'n vader die zei dat ze verkracht zullen worden door vluchtelingen (maar mensen probeerde het te verdraaien en te zeggen dat hij juist wilde dat ze verkracht zouden worden, maar dat is niet wat hij zei.. wel eerlijk blijven, mensen) en die protesteerders werden weggegooid. Je hebt het trouwens te snel gelezen, die neger wilde juist van het VWO naar het havo toe gaan.. dus van 4 VWO naar 5 HAVO.. daar heb je geen bepaalde gemiddelde voor te hebben, alleen pas als je een niveau omhoog wilt. Ook het Hindoestaanse meisje mocht ook niet omdat ze te laat was. Je hoeft het niet proberen om het voor ze goed te praten. Ja, ik heb ook een hekel aan Amerika, en vooral het internetcultuur wat is ontstaan en hun ideeetje dan doorgeven en de Nederlandse mensen dat dan ook inslikken. Denk bijvoorbeeld aan de term "blanke"... ze weigeren om dat te gebruiken en zeggen dan "wit"... "de witte man" ... dat klinkt zo stom. Het is gewoon blank, het boeit niet dat het vroeger "puur" betekende, want dat bedoelen we niet. Die social justice warriors allemaal. Schijtziek word ik van ze. Als ik ze in het echt tegenkom, dan ga ik ze dagelijks fokken. Niet dat het gaat helpen bij mijn imago, want moslim, maar ja. Amerika is inderdaad de grootste boosdoener. Eerst was Osama bin Laden een held en daarna hebben ze hem omgetoverd tot letterlijk de duivel. Ik snap het wel, maar het is allemaal uit de hand gelopen. Waarschijnlijk probeerde de overheid juist expres zo om anti-islam sentiment te stimuleren (wat dus duidelijk heeft gewerkt). Je hoeft je trouwens ook niet voor slavernij te verontschuldigen, dat is onzin. Jij was niet eens geboren. Mensen geven als reden dat Europa rijk is geworden door de bronnen uit Afrika en daar ben ik het ook mee eens, maar dat betekent niet dat je je als blank persoon daar schuldig voor moet voelen.. help Afrika dan te stimuleren met infrastructuur, gebouwen neerzetten en dergelijke. Moderniseer alles. Zo kan je het ook goed maken, door ze te ondersteunen op die manier. Het is in Zuid Afrika gelukt, dus het kan ook in West, Oost en Midden Afrika gebeuren. En ik had het trouwens meer over de aanslagen in Parijs. Er wordt gezegd dat we ons moeten verontschuldigen en dergelijke. Mooi niet. Ik was bij mijn vrienden thuis (ook Pakistaanse moslims) terwijl we tv zaten te kijken. Het eerste wat ik zei was "Wedden dat ze ons nu gaan nog meer haten." En dat is ook gebeurd.. maar gelukkig waren er Parijzenaars die solidair stonden met Franse moslims. Je had video's van Franse moslims die knuffels gaven aan Parijzenaars. Trouwens, even off-topic, ik ken een jongen die achter mijn straat woont en hij is zelf een neger en hij zegt dat je negers geen nergens mag noemen, zelfs niet eens zwart, dat je ze moet "donker gekleurd" moet noemen ofzo.. ik had zoiets van nou mooi niet.. ik zeg gewoon neger. Ik zei nog "ik snap niet waarom ik geen 'neger' mag zeggen, ik blijf het gewoon zeggen als het aan bod komt." en hij werd helemaal boos (niet fysiek geweldadig).. of te wel een rare, rare gozer. Ik zei zelfs nog "ik ben zelf een buitenlander net als jou, hoezo vindt je het erg als een mede buitenlander het zegt?" maar hij bleef gewoon zeggen dat het verkeerd was. Hij stopte zich al in een slachtofferrol.. ik zei dat buitenlanders in het algemeen het slechter hebben, en hij zei "Ja maar wij donkere mensen hebben het nog erger, wij zijn met ons huid al een groot stap achter, groter dan jullie." ... en zo'n Marokkaanse meisje tweette zo van "Marokkaanse jongens die neger of nigger zeggen moeten echt geslagen worden" dus ik tweet zo van "Wat?!? Zelfs negers? Serieus?! Ik zeg dat gewoon altijd." en zij zei zo van "Ja je moet het niet zeggen want het is slecht dus niet meer doen!" en ik zo van "Maar ik ga het gewoon blijven zeggen hoor, ik ga m'n taalgebruik niet veranderen" en toen tweette ze zo van "Waarom vinden mensen het zo moeilijk om geen neger te zeggen?!?!?" dus kortom, ik word gek van Social Justice Warriors uit Amerika. Zij begonnen al met dingen te zeggen van 'je mag geen "faggot" zeggen!' en om een ban te voorkomen doe ik het niet haha. Ik email ook zo'n 41 jarige homo en hij is gewoon een toffe gast en hij zag dat ik faggot vaak gebruikte op reddit bijv. en hij zei dat het hem pijn deed, dus voor zoiets heb ik wel begrip en zei ik het niet. Voor hem onder andere schiet ik het dus door de vingers. Maar als ik in het echt het woord "neger" of "nigger" zeg of "flikker" zeg of wat dan ook en iemand gaat SJW-achtig doen, dan ga ik juist die woorden blijven gebruiken om ze echt boos te maken. Want ze zijn zooo irritant.
  19. #19
    Yo, looks like the report button was disabled. Good move, Lanny.
  20. #20
    Michael Myers victim of incest [divide your nonresilient tucker]
    1) Nobody said anything about Israel/Palestine but it did cause problems between Muslims and zionists. Muslims will say "fuck the jedis" and I'm like "nigga, hold up" because the jedis are actually on OUR side. They say it goes against Judaism to have a jedi state. You are literally fucking those guys in the ass.

    2) There are no mods, so nobody can lock this thread except Lanny

    3) Lanny doesn't really care about the forum as long as we don't cause him legal troubles

    4) How else is psychomantits gonna read my posts ITT once it's closed down?
Jump to Top