User Controls

Adidas dames heren Sneakers Sale Kopen

  1. #1
    banli321 Yung Blood (banned)
    Er is geen Adidas dames heren Sneakers Sale Kopen plan om het super goedkoop te houden. Het zorgt er meer voor dat we het op de juiste manier doen. Het is een uitdaging. Maar ik heb een enorm respect voor Kanye. Hij doet zoveel moeite. Het zou zo gemakkelijk voor Kanye zijn om naar me te kijken en me te vragen iets te ontwerpen. Maar hij wil bij elke stap betrokken zijn. En ik hou van zijn energie. En dat betekent dat we moeten evolueren.



    Het was geen beperkingbeslissing. Het was om Adidas Yeezy Boost 350 V2 Dames/Heren Nederland Sale Kopen te leren kennen en het proces te versnellen. We hebben Kanye niet zo lang gekend. Ik ken hem al minder dan twee jaar. Hij is ongelooflijk praktisch, maar een schoen naar de markt brengen kost meestal anderhalf of twee jaar. We hebben de eerste Yeezy heel snel gelanceerd. Maar om iemand te leren kennen, hun visie te leren kennen en technologie te gebruiken, kost tijd. Kanye kwam met een duidelijke visie naar ons toe, maar hij had een partner nodig die zijn visie kracht kon geven en ook innovatie op tafel kon brengen, iets wat hij zelf niet kon doen. Maar als u naar de markt kijkt, zijn er bepaalde beperkingen aan hoeveel u kunt produceren. Het is niet dat we het willen beperken, het is dat het tempo waar we naartoe gaan met onze relatie betekent dat er bepaalde beperkingen zijn aan het aantal dat we kunnen produceren. We willen dat op de juiste snelheid bouwen. Het gaat niet om het traditionele 'laten we het beperkt houden'. Het gaat om het maken van producten waar we allebei trots op zijn.

    Deze maand wordt het Adidas Iniki Runner I-5923 Dames/Heren Nederland Sale Kopen Sale silhouet de I-5923-schoen, geïnspireerd op de adidas hardloopmodellen uit de archieven. De I-5923 is vernoemd naar een van de artikelen in het adidas-archief en neemt enkele van de unieke klassieke 70s-hardloopfuncties van Adidas-archiefschoenen in een schoon, modern ontwerp.

    http://www.phlshoe.com/
Jump to Top